O Amrit Sandhar, ιδρυτής του The Engagement Coach, έχει συνεργαστεί με μεγάλο αριθμό γνωστών εταιρειών στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την βελτίωση του employee engagement/experience, με τελικό στόχο προφανώς την βελτίωση της παραγωγικότητας του οργανισμού. Το έντονο πάθος για τις νευροεπιστήμες και την ψυχολογία που οδηγεί σε συμπεριφορική αλλαγή, σε συνδυασμό με την εμπειρία του στο employee engagement, ο Amrit αξιοποιεί προσεγγίσεις με βάση τα δεδομένα για να αναγνωρίσει τα ζητήματα με τα οποία παλεύουν οι οργανισμοί και συνεργάζεται μαζί τους για να δημιουργήσει λύσεις που οδηγούν σε βιώσιμη αλλαγή και βελτιώνουν την παραγωγικότητα. Ο Amrit έχει πάθος με την ανάπτυξη των ανθρώπων, καθώς πιστεύει ότι οι ιδιαίτερα αφοσιωμένοι ηγέτες επιφέρουν καλύτερη εταιρική απόδοση αντλώντας το καλύτερο από τους συνεργάτες τους.
Ξεκίνησε την καριέρα του στον τομέα της υγείας ως φαρμακοποιός, όπου μετά από μία επιτυχημένη πορεία στο κομμάτι των Operations στην Asda (την βρετανική Wallmart) ανέλαβε την βελτίωση του Employee Engagement της εταιρείας, συνεχίζοντας και σε άλλες μεγάλες εταιρείες. Είναι έμπειρος executive coach, πιστοποιημένος Walmart change trainer και διαθέτει CIPD Advanced Diploma σε HRM/HRD. To 2019 ήταν φιναλίστ στα NatWest Great British Entrepreneur Awards για το βραβείο “Entrepreneur of the Year”, ενώ η εταιρεία του ήταν φιναλίστ στα CIPD People Management Awards 2020, για το βραβείο “Best Learning & Development Initiative in the Private Sector”.
Σε έναν κόσμο απομακρυσμένης εργασίας, τι διαφοροποιεί τις εμπειρίες του ενός remote εργαζόμενου από αυτές κάποιου άλλου; Το online learning αν και ‘βολικό’, χρειάζεται επίσης να είναι engaging και επιδραστικό, και αν γίνει σωστά μπορεί να ενισχύσει την εταιρική σας κουλτούρα και να την εμπειρία του εργαζομένου.
Ο Amrit Sandhar θα μοιραστεί πρακτικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν σχετικά με: